Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2012 18:18 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 21~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2012 00:02


 /Аз/ - Дани?
/Дани/ - М?
/Аз/ - Искаш ли утре да отидем на парти?
/Дани/ - Хмм...нека помисля. Добре, ако не изникне нещо по работа, отиваме!
/Аз/ - Супер! - засиях аз.
/Дани/ - А какъв е повода?
/Аз/ - Ами не знам точно. Някакъв приятел на новото гадже на Жана прави парти и тя ни покани да дойдем с нея.
/Дани/ - Ооо какви новини само. И от кога е това нейно ново завоевание хаха.
/Аз/ - Хахаха ама, че си! Мара подробната хахаха 
/Дани/ - Еее, ти пък хаха! Кажи де, кажи. Знаеш ли нещо за него?
/Аз/ - Не. - не знам защо, но точно в този момент си представих как новият приятел на Жана е...братът на Дани. Това ме накара да изтръпна, защото 6-тото ми чувство рядко ме подлъгваше.
/Дани/ - Какво има? Защо се умисли така?
/Аз/ - А? Нищо, нищо. Хрумна ми една налудничава идея просто.
/Дани/ - Така ли? Каква?
/Аз/ - Охх ама ти наистина си клюкар хаха! - смених темата на бързо. Някак си не ми се искаше да му обяснявам какво ми беше дошло на ум, нито защо...Дори аз самата не знаех защо мислите ми все се насочваха към онзи досадник.

***

Следващият ден мина предимно в излежаване в леглото. На никой от нас, включително и на котарака, не му се мърдаше. Ех, все пак след време Даниел събра поне мъничко вдъхновение, за да ми върне жеста от снощи, с една превъзходна закуска в леглото и още по-вкусен обяд по-късно.

/Аз/ - Ммм. Глезиш ме. - със задоволство казах аз докато лакомо се наслаждавах на приготвената храна.
/Дани/ - Заслужаваш го. - той се усмихваше на среща ми.Гледаше ме така както родителите гледат детето им с нетърпение да разопакова дълго чакан подарък.
/Аз/ - Защо ме гледаш така хаха?
/Дани/ - Просто си адски сладка.

В такива моменти не можех да повярвам, колко голяма късметлийка съм да имам такова момче до себе си. И не само той, но и най-добрата ми приятелка.....те двамата бяха целият ми свят. Боже, колко се надявах само Жана да се е събрала с някой, който да я заслужава и да осъзнава какво има до себе си.

~ 20:45 ~

Вече беше време да тръгваме за партито. Обух новите си черни дънки, които подчертаваха красиво фигурата ми. Любимите си обувки на високи токове, вталено черно бюстие. Изправих косата си, сложих очна линия и червило с цвета на устните ми. Огледах се в голямото огледало в коридора. Бях красива! 

/Аз/ - Готова съм! - провикнах се към хола.
/Дани/ - Ох, слава Богу! Бях пуснал корени вече хахаха.
/Аз/ - О, я да млъкваш. Хубавите неща са за онези, които умеят да чакат - намигнах му аз.
/Дани/ - Ясно. И определено си заслужават кисненето в хола хаахах - с тези думи си заслужи едно леко сръчкване между ребрата от мен, което пък го накара да се присвие малко и да се разсмее още повече.

Тъкмо бяхме седнали в колата, когато телефонът на Дани иззвъня. "По дяволите!"-помислих си. След кратък разговор стана ясно, че в крайна сметка, явно ще бъда сама на партито.

/Дани/ - Много съжалявам, миличка. Няма как да се измъкна от това. Хайде, ще те закарам поне да се видиш с Жана.
/Аз/ - Добре..... - сведох разочарования си поглед надолу.
/Дани/ - Моля те, не ми се сърди. Обещавам някой друг път ...ще направим парти ние и ще ги покани да се видим четиримата. Обещавам.
/Аз/ - Не се сърдя. Просто ми се искаше да дойдеш с мен, но...няма нищо. Работата си е работа.
/Дани/ - Благодаря ти, че ме разбираш така.

Когато стигнах пред къщата където трябваше да е партито, видях Жана да ме чака пред входа. Тя и Даниел се поздравиха на бързо, аз слязох от колата, след което той замина в обратната посока

/Жана/ - Ей, какво има? Защо те оставиха сама? Работа ли?
/Аз/ - Да, точно в последния момент. Много ме е яд, но няма как. Нищо, ще...гледам да не ви досаждам много хаха.
/Жана/ - Спокойно не ни досаждаш. Хайде, нямам търпение да те запозная с моето момче. - тя не можеше да скрие усмивката си. Личеше си дори от Луната, че се вълнуваше.

image


Тагове:   драма,   щастие,   тъжно,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   tajno,   tyjno,   chast,   istoriya,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141400
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031