Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 00:22 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 23~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 681 Коментари: 0 Гласове:
1



 Когато се прибрах вкъщи се запътих директно към банята. Съблякох се и влязох под душа...Чувствах се омърсена, почернена. Стоях там сигурно повече от час и почти ми идваше да се измия с белина, само и само да разкарам това гадно чувство от душата си.Макар с цялото си същество да не вярвах на думите на Валери...някаква малка частица от мен ми шепнеше, че може би той не е излъгал. Нима съмбила толкова пияна, че да не помня какво се е случило? Не, не би могло да е така...Жана нямаше да го позволи. Ами какво,ако се беше случило след като си е тръгнала? ...Не, и това е малко вероятно...Тя не би ме оставила сама. По дяволите...Какво се е случило??? Определено трябва да говоря с нея, ако искам да намеря липсващите парченца от пъзела.

Докато аз киснех под струйките топла вода, Дани се беше прибрал.Щом чух вратата да се отваря и котарака да мяука приветливо спрях водата, 
омотах се в хавлията и излязох да го поздравя за "добро утро".

/Дани/ - Здравей, любов! Как си? 
/Аз/ - Мокра. - искаше ми се да му кажа колко зле се чувствах в действителност, но не можех.
/Дани/ - Ммм...Виждам. Много ти отива така. - ръцете му се обвиха около талията ми и дискретно се опитаха да свалят хавлията.
/Аз/ - Дани...Какво правиш?
/Дани/ - Не си ли личи? - промърмори той докато целуваше врата ми.
/Аз/ - Не... - рязко се отдръпнах от него сякаш се страхувах, че ще усети "мръсотията" по мен.
/Дани/ - Какво?? -ококори очите си в недоумение.
/Аз/ - Не съм...Неразположена съм. - излъгах като му казах първото оправдание, което ми беше хрумнало.
/Дани/ - О, милата ми. Извинявай. 
/Аз/ - Няма за какво. Ела да пием по едно кафенце за събуждане, какво ще кажеш?
/Дани/ - Опасявам се, че кафето няма да ми попречи да заспя хаха. Тази нощ беше доста натоварено. Ти как си прекара снощи на партито?Запозна ли се с новото гадже на Жана?
/Аз/ - Амии...Да,да.Запознах се.Но ти сигурно си много изморен. Ако искаш лягай си, ще говорим друг път. - набързо замазах положението както можах.
/Дани/ - Добре. Лека нощ тогава - получих една от неговите нежни целувки по челото след което той се запъти към спалнята.

А аз? Сега беше момента да се видя с Жана и да възстановя белите петна в паметта си.

image


Тагове:   драма,   щастие,   тъжно,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   ljubov,   tajno,   tyjno,   chast,   istoriya,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141084
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031