Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 20:03 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 28~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 633 Коментари: 0 Гласове:
0



 Това съобщение само подсили целият ураган от чувства, който се разнесе в мен.Тази неизвестност за случващото се плюс факта, че някой целеше да разруши всичко помежду ни с Дани, ме побъркваше. Чувствах се така сякаш малки остри бодлички пробождаха сърцето ми, а след това нещо го стиска с такава сила, че от болката не можех да дишам.Страха да не загубя всичко, което обичах ми се струваше по-мъчителен от всичко друго на света.

"Какво си направил?" - отговорих на получения sms.
"Кой? Аз?? Нищо...хахаха"

По дяволите идеше ми да го разкъсам на милиони малки парченца от гняв!Не знаех как да постъпя...Ами,ако Валери целеше точно това? Да ме накара да отида при него?

Останах си вкъщи отчаяно опитвайки се да се успокоя и да помисля трезво над нещата.Оказа се, че това явно беше мисия невъзможна за мен....Даниел не се прибра цяла нощ, а след това и цял ден.Стараех се да не заспивам от страх, че точно когато затворя очи той ще дойде,а след това ще изчезне още преди да съм се събудила.Струваше ми се, че дори, ако мигнех щях да изпусна някакво чудо!Все едно цялото това недоспиване и чакане щеше да върне времето назад...

Дали пък Жана знаеше нещо? Може би беше научила поне мъничко за плана на Валери? Набрах номера й, за да я питам дали случайно не е виждала някъде Дани. Сигналите "свободно", които чаках да отминат ме побъркваха още повече. Всеки един от тях се влачеше като че с часове....

/Жана/ - Ало?
/Аз/ - Жана, виждала ли си Даниел?
/Жана/ - Имате грешка. - каза тя и затвори по най-бързия възможен начин.

image


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   istoriya,   butilka,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141933
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930