Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2012 22:01 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 37~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 597 Коментари: 0 Гласове:
1



 *Продължение на разговора от част 35

/Дани/ - Знаеш ли, исках да те питам, ти от къде знаеше за онзи апартамент?
/Жана/ - Ами....Ние с приятеля ми искахме да заминем някъде за няколко дни, само двамата, но се случи така, че нямаше места в хижата където искахме да отидем и....после когато си говорили с най-добрия му приятел и му разказал за това, той му казал, че щял да бъде извън града за две седмици и му предложил да отидем в неговия апартамент. Бил в тузарския квартал и...апартамента бил много красив и...И за да ме изненада така и не ми каза точния адрес до последния момент.На другия ден ми прати sms, в който пишеше къде е и че вече ме чака.
/Дани/ - Този апартамент е собственост на моето семейство. Единствените хора, разполагащи с ключове от там са родителите ми и брат ми.
/Жана/ - Е, определено не е взел ключовете от вашите. 
/Дани/ - Да, освен това....брат ми се изнесе от това място преди години.
/Жана/ - Чакай малко,а ти защо беше там??
/Дани/ - Защото се скарах с Нина. Бях останал за малко при родителите ми, но после реших, че най-добре е да отида в този апартамент.И без това никой не живееше в него...Но явно съм грешал.
/Жана/ - Защо просто не се прибра у вас? Не си живял винаги при Нина. - едва когато изрече това, разбра, че е прозвучало не точно така както й се искаше. - Тоест...аз..извинявай, не исках да прозвучи така гадно.
/Дани/ - Не се прибрах там, защото знаех, че Нина ще дойде да ме търси в един момент. Не исках никой да ме безпокои.
/Жана/ - Не знам. Или всичко това е доста добре нагласено, или е едно ужасно нелепо съвпадение.
/Дани/ - Сигурен съм, че тук няма нищо случайно. Само, че ..кой стои зад всичко това. Брат ми или приятелят ти?
/Жана/ - Не! Изключено! Мишо никога не би направил такова нещо...Сигурна съм.
/Дани/ - Нали той ти беше пратил sms-а? Знаел е кога си дошла, знаел е и , че аз и Нина също сме тръгнали на там. Нагласил е нещата така, че всички да дойдем един след друг, за да няма време ние с теб да разберем за "грешката".
/Жана/ - Не, не вярвам...Не би могъл. Пък и защо му е всичко това?! Според мен Валери го е направил...
/Дани/ - Какво, взел му е телефона на сила и е пратил sms-а, така ли?! Глупости...
/Жана/ - Защо не?! Мишо му дължи много пари и...Валери му беше казал, че за да му отпусне повече време да му върне сумата, в замяна ще иска от него услуга...
/Дани/ - Мда...Така като го казваш...има логика. Е, ако не друго то сега поне имам идея къде да търсим Нина.
/Жана/ - Не би отишла при Мишо. Те са се виждали само веднъж.
/Дани/ - Искаш да кажеш, че с Валери....Значи е било вярно. - той сви юмруци и по лицето му се изписа странна смесица между гняв, болка и огорчение.
/Жана/ - Какво? Не, Дани...Виж, не знам какво си мислиш или са ти казали, но Нина никога не ти е изневерявала или предавала. 
/Дани/ - Трябваше да се досетя още тогава!! Винаги е искал всичко само за себе си!!! Хайде, трябва да тръгваме.
/Жана/ - Къде?
/Дани/ - Отиваме при брат ми.

image


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141815
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930