Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2012 21:02 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 39~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 608 Коментари: 0 Гласове:
1



 /Аз/ - Всичко е наред, Нели. Не искам да ти преча на работата, с него ще се разберем сами. - Казах без да откъсвам очи от него.
/Нели/ - Сигурна ли си, че искаш да ви оставя?
/Аз/ - Да, върви. Няма проблем. 
/Дани/ - Какво правиш тук по дяволите?! Знаеш ли колко се притеснихме за теб?! Какво ли не ни мина през ума!
/Аз/ - О, слънчице - Усмихнах се така сякаш не бях забелязала резкия му тон. - вие двамата изгубихте правото си да се интересувате за каквото и да било свързано с мен още от момента, в който сте решили да ме лъжете в очите. Грам не ми пука нито колкото сте се "притеснявали", нито пък какво ви е минало през умовете.
/Дани/ - Не се дръж така! Опитахме се да ти обясним, че всичко това е било нагласено и вече знаем кой стои зад това!!
/Аз/ - Помниш ли защо се бяхме скарали преди няколко дни??Когато ти си тръгна?? М? Помниш ли как тогава ти не ми повярва? Кажи ми сега...Защо аз трябва да ти вярвам? - На лицето ми грейна дяволска усмивка. 
/Дани/ - ...Не знам какво да кажа...
/Аз/ - Ами върви си тогава. И забрави за мен.Ти и ...твоята нова любов! Пожелавам ви да сте много щастливи заедно. - Външно се усмихвах, но когато изрекох последните думи, сърцето ми сякаш гореше от болка. Положих огромни усилия, за да не се разплача.
/Жана/ - НИНА НИЩО НЕ СЕ Е СЛУЧИЛО!! - Изкрещя, плачейки Жана, която стоеше зад Дани. - Как не разбираш? Как поне на мен не повярва? Толкова години съм била до теб в добро и лошо....
/Аз/ - Вървете си. - Казах хладно и побързах да затворя вратата, защото едвам удържах сълзите си.

Едва момент след като вратата се хлопна пред лицата им се чу силен удар по нея. Даниел я беше изритал от яд.

/Дани/ - Няма да се откажа от теб, чуваш ли??? - Крещеше той, а Жана плачеше така неудържимо, че я чувах дори и зад масивната врата.

Обърнах се, за да се кача по стълбите и видях Нели. Стоеше там и изглеждаше видимо разтревожена от случилото се.

/Нели/ - Добре ли си?
/Аз/ - Напълно. - Излъгах с последните сили, които можах да събера така, че гласът ми да звучи уверено.

Качих се в стаята си, застанах на прозореца и отместих едва забележимо тежките завеси. Докато гледах как Жана и Дани се качваха в колата и си тръгваха, сълзите ми капеха една след друга. Мислех, че след всички неща, които бях преживяла до сега, не ми бяха останали сълзи, но ето, че съм се заблуждавала. Ако не заради момчето, което обичах с цялото си сърце, то тези горещи капчици се сипеха най-вече заради моето изгубено съкровище - най-добрата ми приятелка.

image


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141405
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031