Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2012 01:42 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 49~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 697 Коментари: 0 Гласове:
1



 Мислех си, че ще видя ресторанта пълен с маниерничещи сноби и капризни "звезди" и сервитьори, които се стараят да угодят на всяка една тяхна прищявка независимо колко безсмислена или нелепа беше тя. Вместо това, обаче, когато отворих вратите видях само Валери, който чакаше там с огромен букет снежнобели рози. Цялата зала беше празна, имаше само една единствена маса, а около нея всичко беше в рози. Бяха толкова много, не можех да повярвам на очите си.

/Валери/ - Хубава рокля.
/Аз/ - Само роклята ли?
/Валери/ - Не.Бижуто също.
/Аз/ - Ами да ти го оставя и да си ходя тогава хаха?
/Валери/ - Как така хем ще оставаш, хем ще си ходиш едновременно? 
/Аз/ - Добро измъкване.
/Валери/ - Прекрасна си...
/Аз/ - Благодаря. Всички тези рози... - Погледнах към залата -За мен ли са?
/Валери/ - Ами... - Той погледна към букета, който държеше. - Реших, че само един букет ще е твърде...недостатъчен.
/Аз/ - Много си щедър. 
/Валери/ - Заслужаваш го.
/Аз/ - Ласкаеш ме. 

~...минути по-късно...~

Докато седяхме и вечеряхме за миг се замислих отново за думите на Мишо. Защо Даниел е бил толкова убеден, че той е бил този, който е изпратил лъжливите смс-и? И как е успял да убеди Жана, че е прав? Ако двамата не са си уговаряли среща и Мишо не е пращал нищо...То кой тогава? Дали не беше Валери? Може би всичко е било план от самото начало??? Но защо...

/Валери/ - Струваш ми се замислена.
/Аз/ - Да, аз...чудех се как успя да наемеш ресторанта и персонала само за нас.
/Валери/ - Хмм...Приятел в нужда се познава. Но не ми се вярва, че си мислиш точно за това. Какво те тревожи?
/Аз/ - Нищо. Просто...Разбрах новина, която..ме изненада.
/Валери/ - Така ли?
/Аз/ - Даниел и Жана са заедно.
/Валери/ - .......Знам.

image


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141829
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930