Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2013 00:57 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 52~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2035 Коментари: 0 Гласове:
0



 Кое беше момичето от снимката? Прочетох отново посвещението. Думите бяха изписани грижливо с красив почерк..."с много,много обич..." До колкото познавах Валери, едва ли щеше да е лесно да го убедя да ми разкаже за хубавицата от портрета, но може би Нели знаеше нещо повече? Взех снимката със себе си и слязох долу.   /Аз/ - Нели?? Къде си?  /Нели/ - В кухнята... /Аз/ - Здравей. /Нели/ - Здравей, мила... -Погледът й веднага се спря на това, което носех в ръката си.- Какво си си намерила? /Аз/ - Надявах се ти да знаеш... - Оставих снимката на барплота. - Коя е тя? /Нели/ - От къде намери това?? - Беше искрено изненадана. /Аз/ - Ами бях в библиотеката и си търсех нещо ново за четене и...Изпадна от една книга. /Нели/ - Странно...Мислех, че е заличил всички спомени за нея. /Аз/ - Защо? Коя е? /Нели/ - Емилия. /Аз/ - И какво е направила толкова, че... /Нели/ - Тя беше първата му голяма любов.  /Аз/ - Никога не ми е споменавал за нея. /Нели/ - Не съм изненадана, беше му изключително тежко. Болката го превърна в това, което е. /Аз/ - Разбила му е сърцето? /Нели/ - Ммм...един вид, да. /Аз/ - Как така? /Нели/ - Тя почина при един инцидент. Всъщност това е и причината Валери и Даниел да не се понасят така. /Аз/ - Какво искаш да кажеш?! /Нели/ - Не съм сигурна дали аз съм човека, с когото трябва да говориш за това. Може би ще е най-добре да питаш мъжа си.
image
 


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141880
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930