Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2013 19:51 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 63~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
1



 Малко по-късно вече бях в спалнята ни с Валери.

- Нина? - каза сънено.
- Здравей. Събудих ли те?
- Не точно. Чаках те, но явно съм задрямал. 
- Спи, утре ще говорим. 
- Кажи ми какво става? Какво се е случило с Жана?
- Не мисля, че точно сега му е времето, случката не е приятна и е дълго за обяснение. Само моля ти се не споменавай на Мануела, че тя е тук. Изобщо все едно нищо не се е случило, чу ли? Много е важно.
- Добре. - той ме прегърна и отново се унесе в сън.

Аз така и не можах да заспя. Опитвах се да не се въртя много, за да не го събудя. Не исках да го тревожа, но просто не знаех как би реагирал като разбере какво беше сторил брат му. Дали някога преди Дани се беше държал пак така? Може би Емилия...е била в същата ситуация като Жана? Дали смъртта й наистина не е била самоубийство? Човек прави какви ли не глупости от мъка....Аз бях един доста добър пример за това. 

След часове на "агония" и отчаяни молитви да заспя по-скоро, неуспешните ми опити ме накараха да се откажа от идеята за сън и да сляза за чаша мляко.

- Нина? Какво има и ти ли не можеш да заспиш? - каза Нели, която заварих в кухнята.
- Да.
- Какво има, какво те мъчи?
- Не знам. Нели?
- Кажи?
- Ти вярваш ли, че хората се променят?
- Хмм....променят се. Болката може да промени много човек. Понякога до неузнаваемост.
- И с Валери е станало така, нали?
- Да, но бъди търпелива с него. Повярвай ми той много те обича, ти си единственото момиче, което е допускал в сърцето си след... -изведнъж тя замълча, сякаш едва сега беше усетила, че без да иска е издала твърде много от нечия тайна.
- След Емилия?
- Да...
- Ами Даниел? 
- Какво за него?
- И с него ли се случи така? Аз...не мога да проумея. Кое точно е било преструвка - дали се е криел зад маската на добро момче, или това, което причини на Жана е в резултат, на..някакво изключение??? Дали е бил гадняр, който се е правил на света вода ненапита или е действително е свестен, но този изблик на гняв е бил резултат от ... Не знам. Не знам какво да си мисля.
- Хмм...Не мога да ти отговоря на това. Никой човек не е само черен или само бял. Всички ние имаме своите тъмни страни.


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141905
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930