Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2013 18:47 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 64~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
0



 - ...Ако някой е против този съюз нека говори сега или замълчи завинаги.
- АЗ СЪМ ПРОТИВ!

***
Ето го там, стоеше задъхан и непоколебимо сигурен в думите си. Всички погледи бяха вперени в него, включително и моят. Стомахът ми се беше свил на топка от страх. Какво щеше да стане сега? Погледнах към бъдещия си съпруг. В очите му се четеше въпрос на който нямах отговор.

- Нина, не го прави! Моля те. Аз още те обичам, винаги ще те обичам! Вслушай се в сърцето си! Знаеш, че е така. Моля те, Нина, ела с мен. - каза едва поемайки си въздух.
- Какво правиш глупако?! - изръмжа Валери. - Остави я на мира. Не разбра ли, че ТЯ не те обича вече!

Сега стотици очи се взираха в мен и се опитваха да предвидят реакцията ми. Лицата на родителите на момчетата,на Мишо и Нели - всички те изразяваха ужас и недоумение. Единствено Мануела, която тайно се радваше на случващото се, едва прикриваше злобната си усмивка. 

Не знаех какво да правя, бях се вцепенила, а съзнанието ми се луташе между новата любов и онази, за която само си спомнях. Обичах ли го още? Даниел беше този, който беше до мен в един от най-трудните ми моменти. Не се отказах въпреки трудностите. Ако тръгнех сега с него, какво щяха да си помислят за мен тези хора? Как щях да погледна отново приятелите ни, семейството му? Можех ли да забравя за всичко и всички и да избягам с него? Можех ли да живея с вината за предаденото доверие на Валери?

Сърцето ми биеше лудо в гърдите ми. Струваше ми се, че всеки момент щеше да изхвърчи от там. А той? Той стоеше там, на входа с протегната към мен ръка.

- Нина?
- Аз...Не мога да го направя, Дани. - макар, че гласът ми трепереше, бях непреклонна. Вече бях избрала човека, с когото исках да споделя бъдещето си, а миналото нямаше място там.

Обърнах се с гръб и тъкмо когато свещеника се канеше да продължи с церемония се чу пронизителен женски писък и пукот. 

Изведнъж почувствах неописуемо остра болка в гърба си, в църквата още се разнасяше ехото от последните звуци. Всичко пред погледа ми се замъгли...

- НИНА!!!

Последното, което си спомнях от тогава беше ужасът в очите на Валери и това, че секунди по късно се свлякох в ръцете му. И после....после само тъмнина...


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141910
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930