Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2013 20:54 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 69~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 - Жана, ами ако Димо е бил на партито? Или ако там е имало някой, който той е пратил, за да му помогне да скалъпи всичко това?
- Как така? Какво имаш предвид?
- Не си го виждала онази вечер нали?
- Не, не съм. Но тогава имаше наистина много хора, пък и ние с Мишо се опитвахме да си откраднем и по някой друг момент на усамотение и...Защо? Какво толкова се е случило? 
- След партито, на сутринта се събудих...в спалнята на Валери. - казах аз, прехапвайки долната си устна.
- КАКВО?! - Жана изглеждаше толкова шокирана, че човек би решил, че е видяла прасета да летят в небето.
- Ами...да. И аз реагирах по същия начин тогава, но ти знаеш, че аз не бих.....Не съм такава.... - отговорих заеквайки.
- Но ти не беше пияна?? Аз те видях - размотаваше се с една чаша бира и дори до половина не можа да я изпиеш. - продължаваше да недоумява, а очите й все още бяха втренчени в лицето ми.
- За това си мисля, че най-вероятно някой е сипал нещо в чашата, когато не съм гледала. 
- Това би могъл да е всеки?!
- Знам.
- Може би се е случило, в някой от моментите в който ние с Мишо не сме били при теб.
- Мда, благодаря ти Шерлок, нямаше да се сетя сама. - отвърнах иронично.
- Добре де, но ти наистина изчезна по едно време. Опитах се да се свържа с теб по телефона, но беше изключен. Помислих си, че си си тръгнала.
- И все пак...Дали онази нощ нещо се беше случило или не, вече няма значение. Това, за което говорим е, че някой ме е видял с Валери и просто е раздухал историята.
- Добре,а защо си толкова сигурна, че Димо е виновен за всичко?
- Защото само той имаше интерес да провали отношенията ми с Дани.
- Той и Валери.


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141884
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930