Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 01:48 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 25~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 741 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.12.2012 01:49


 /Аз/ - Добре де, добре. Слушам те.
/Жана/ - Както казах преди да ме прекъснеш...Мишо му дължи пари, които няма как да му даде сега, а Валери не е от търпеливите явно. За това...за да му отпусне още време, моето момче трябва да му помогне.
/Аз/ - С какво?
/Жана/ - Не знам. 
/Аз/ - Ами питай го!!
/Жана/ - Ох, мисли малко де!Не е толкова просто.Ако разбере, че душа наоколо, няма да позволи да узная каквото и да било.Да не мислиш, че щях да си стоя просто така, ако можех да разбера нещо повече?!
/Аз/ - И какво? Смяташ, че аз и това от снощи е част от този..."зъл" план срещу Дани?
/Жана/ - Може би не си директен участник...може би по скоро си "инструмент".
/Аз/ - Жана, не искам да звуча като кучка, но...защо си се хванала с тип като Мишо?! Виж в какво се е забъркал, в какво забърква и теб и...
/Жана/ - Не говори така, моля те.Както ти обичаш гаджето си и би направила всичко за него, така и аз се отнасям към моя човек.
/Аз/ - Да, но ние с Даниел сме заедно не от ден-два, пък и той никога не ме е излагал на такива рискове, нито се е забърквал в такива проблеми. Освен това знаеш през какво мина,за да е до мен. Смятам, че е доказал, че ...
/Жана/ - От къде знаеш, че не се е забърквал?! Не си говори със собствения си брат, може би това не е случайно, замисляла ли си се?!...Както и да е, да не се караме сега.Истината е, че ние с Мишо не сме заедно от скоро. Просто сега реших да ти кажа. Знаех, че няма да го одобриш и ...ми трябваше време преди да ти споделя за него. На повърхността...може би изглежда като възможно най-неправилния избор, но ако го познаваше така както го познавам аз....нямаше да смяташ така. Моля те, Нина, разбери ме. Ще направя всичко възможно да избегнем проблеми, касаещи вас двамата с Даниел, обещавам ти.
/Аз/ - Знаеш, че не обичам обещания, които могат да не бъдат изпълнени.Добре, да видим що за план ще да е намислил Валери.Ако си мисли, че ще съм толкова наивна и лесна за манипулиране...не е познал!

В този момент телефонът ми извибрира. SMS от Дани.

" Къде си, пепеляшке? "

/Аз/ - Трябва да вървя...Чао, ще се чуем пак.
/Жана/ - Нина, почакай.
/Аз/ - Да?
/Жана/ - Не знам какво ти е наговорил Валери, но...не е вярно.

image


Тагове:   драма,   щастие,   тъжно,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   tajno,   tyjno,   chast,   istoriya,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141826
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930