Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2012 20:36 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 33~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 620 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Където няма любов, там няма и душа." - Николай Карамзин

                                                                    ***

/Валери/ - Какво ще кажеш? - гледаше ме сякаш се опитваше да прочете отговора в очите ми, да долови дори и мъничък знак на съгласие.

Тогава в погледа му видях нещо различно,което до този момент явно упорито криеше.Видях загриженост, но породена не просто от съжаление,а от болка.Защото нали знаеш....едно е да съчувстваш на някого, просто защото ти е мъчно за него...и съвсем друго е да го правиш, защото ти самият си преживял такава болка,преживял си такава рана и знаеш какво е да се чувстваш така.Сега ледът в очите му се беше стопил безследно.И точно в този момент си казах: "Ако той беше лошият според всички други, то сега беше мой ред и аз да бъда такава!"

/Аз/ - Да! Ще дойда с теб... - избърсах сълзите си. Скоро щях да бъда нов човек.

Качихме се до апартамента ми, събрах си малко дрехи и принадлежности, взех си котарака и лаптопа след това натоварихме всичко в колата и тръгнахме.

/Валери/ - Скоро ще си по-добре, ще видиш. Никой няма да се сети да те търси при мен. Ще имаш достатъчно време да се погрижиш за себе си и когато си готова си свободна да си тръгнеш.
/Аз/ - Да...Оххх! 
/Валери/ - Какво има??
/Аз/- Мисля, че си забравих телефона у нас.
/Валери/ - Добре, хайде да се върнем тогава?
/Аз/ - Не...Всъщност, няма значение.Аз няма на кого да звъня, а и без това не искам никой да ме търси. Освен това сигурно няма да оставам за дълго при теб, така, че нищо няма да му стане няколко дни.
/Валери/ - Добре, както кажеш.

Макар, че усещах, че от сега нататък нищо нямаше да бъде същото, още не подозирах до колко бях способна да се променя. Може би вече никога нямаше да бъда същата.

image


Тагове:   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   storija,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141401
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031