Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 17:41 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 26~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1282 Коментари: 0 Гласове:
1



 Хмм...тази реплика ми се стори странна, но точно сега нямах нито време,нито особено желание да я обсъждам.Вече бях на половината път към блока, когато чух нечии стъпки и с периферното си зрение забелязах някой да върви до мен. Обърнах се и видях единствения човек, когото не исках да виждам не само в този момент, но и когато и да било.

/Валери/ - Здравей, пепеляшке!

Това обръщение сякаш ме изкара от равновесие. Дани ми беше писал Смс, в който ме нарече по същия начин...И в този момент се сетих, че всъщност съобщението беше пратено от интернет и по инерция бях приела, че е писано от Даниел. Господи, колко съм разсеяна, когато се ядосам!Глупачка!

/Аз/ - Махни се, ако обичаш никак не ми е до теб!
/Валери/ - Ами, ако не обичам?
/Аз/ - И тогава също!
/Валери/ - Много си самоуверена нещо...
/Аз/ - Яд ли те е?
/Валери/ - Напротив, даже ме възбужда.
/Аз/ - Иу...гнусно!
/Валери/ - О, я не се прави, че не ти харесва....Пепеляшке!
/Аз/ - Спри да ме наричаш така! Обувките са ми на краката както виждаш, не съм загубила нищо...
/Валери/ - Да, но все се изнизваш...За къде бързаш? 
/Аз/ - Не е твоя работа!
/Валери/ - Кажи де?
/Аз/ - Бързам да съм далече от теб.
/Валери/ - Това няма как да стане и ти го знаеш много добре. Не ме ли чу когато те виках?
/Аз/ - И да те бях чула, нямаше да те отразя.
/Валери/ - Лъжеш...Спря се.
/Аз/ - А ти защо се криеш тогава, като си толкова надъхан?
/Валери/ - Не се крия, дебна. Има голяма разлика...
/Аз/ - Така ли? Защото аз не я виждам.
/Валери/ - Знаеш ли, има една приказка...Хубавите ябълки прасета ги ядат!
/Аз/ - Ти какво? Да не си на 5, че само приказки са ти в главата?!
/Валери/ - Не, въртят се други неща.Даниел не е момче за теб, той не те заслужава.
/Аз/ - А това ли било? Да не би да му завиждаш, че дрънкаш такива глупости или ти по принцип нищо умно не казваш?
/Валери/ - Защо ми е да му завиждам аз не те искам...Вече те имах.

Когато чух това не издържах и му ударих толкова силна плесница, че на бузата му загоря червен отпечатък от малката ми ръка.Щеше дълго да я помни...След това се обърнах и продължих да вървя към вкъщи.

image


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   istoriya,   butilka,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141943
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930