Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2013 17:19 - ЩАСТИЕ В БУТИЛКА ~part 62~
Автор: belfegora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
0



 Настъпи мълчание. Въпросът й сякаш прободе сърцето ми. Докато не го виждах и не чувах нищо свързано с него смятах, че всички чувства, които съм имала към него са дълбоко погребани и отдавна забравени. Но истината беше, че от както го видях онзи ден в парка, в съзнанието ми бавно и упорито започнаха да се прокрадват съживените сякаш с магия, спомени. Какво ми ставаше? Бях щастлива с Валери. Имах всичко за което можех някога да мечтая, а ето че сега съзнанието ми играеше номера. Спомнях си за хубавите моменти с Даниел, за дните преминаващи в смях и гледане на филми прегърнати пред телевизора. Караше ме да се чувствам така сякаш аз бях целия му свят...

Но точно в тези мигове с усилие впрягах волята си, за да се върна отново на земята. Сега съм омъжена за Валери. ЩАСТЛИВО омъжена! Освен това, Дани беше посегнал на приятелката ми! Беше я убедил във вината на собствения й любим, беше я манипулирал и използвал. Не! Това не е момчето, в което се бях влюбила.

- Нина? - Жана ме гледаше въпросително, сякаш бях безмълвна от часове. - Какво има?
- Просто...Знаеш ли, не бях се замисляла за това. Толкова много време се опитвах да го изтрия от ума си.
- Разбирам те. Права си, въпросът ми е глупав. Сега си омъжена и щастлива, имаш семейство и ...миналото вече няма място тук.
- Ммм...да. - неуверено отвърнах. - Но има нещо...
- В какъв смисъл?
- Свързано е с Валери....и Даниел.
- За какво говориш? Не те разбирам.
- Ами...докато бяхте заедно...случайно да е споменавал за Емилия?
- Емилия ли? 
- Да. Мисля, че всичко това...Отношенията им са се влошили след смъртта й. Всичко е започнало тогава.
- Добре де, а коя е тя всъщност? И какво се е случило?
- Не съм сигурна. Всеки казва различно...
- А ти с кого си говорила?
- С Нели...и Мануела.
- Ами не знам. Защо просто не питаш мъжа си?
- Защото той няма да ми каже. Но ти си приятелка с Мануела. Може би ти...ще можеш да я разпиташ. На мен едва ли ще каже, а тя не знае, че ние с теб се познаваме.
- Права си, но ти трябва да предупредиш Валери да не й казва за това, че съм тук.
- Разбира се.


Тагове:   бутилка,   драма,   щастие,   drama,   част,   любов,   история,   lubov,   Part,   istoriq,   shtastie,   Istoria,   ljubov,   chast,   butilka,   istorija,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belfegora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 142005
Постинги: 132
Коментари: 21
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930